به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، محمدطلا شجاعی اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۱، تعداد یک هزار و ۸۰۵ تماس با سامانه ۱۴۱ استان برقرار شد.
وی افزود: از این تعداد، ۱۵۰۰ تماس توسط اوپراتورها و مابقی بصورت مکانیزه پاسخ داده شدند.
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: از کل تماس های برقرار شده، ۱۸۶ شکایت ثبت شد که از این تعداد ۱۱۸ شکایت مربوط به حمل و نقل باری، ۴۶ شکایت حمل و نقل مسافر و ۲۲ شکایت در حوزه راهداری بود.
شجاعی با بیان اینکه شکایت های صورت گرفته به واحدهای مربوطه ارجاع داده شده است، گفت: با استانی شدن تماس های سامانه ۱۴۱ اطلاع یابی مستقیم مدیر و معاونان از مشکلات و رسیدگی در کمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری، همچنین دقت در اطلاع یابی و اطلاع رسانی افزایش یافته است.